KUNDESENTER - Audiocom nettbutikk


Service og reklamasjon

Service og vedlikehold

Er du uheldig å oppleve feil på produkter du har handlet i vår web-shop, vennligst følg instruksjoner beskrevet på disse sidene. 

Finn din merkevare produsent og klikk på produsentens logo under og finn informasjon om hvilke rutiner og instrukser som omfatter ditt produkt.

 

Sørg alltid for at du har følgende informasjon tilgjengelig!

  • Hvilken produkttype og modell det gjelder
  • Feilbeskrivelse
  • Serienummer
  • Kjøpskvittering

(Kopi av kjøpskvitteringen finner du ved å logge deg inn på "Min side")

 

 

 

Greit å vite:

  • Vi benytter eksterne verksted: Så retur av serviceoppdrag til vårt lager i Kristiansand vil medføre unødvendig servicetid.
  • For at behandlingen av ditt produkt skal gå så raskt som mulig, anbefaler vi at du ALLTID legger med en kopi av faktura eller pakkseddel (Kjøpskvittering*) og en GOD beskrivelse av hva og hvorfor produkt returneres.
  • Service returnert UTEN kopi av kjøpsbevis vil automatisk bli behandlet som en betalbar service
  • Reklamasjoner i anledning manko, mangel eller feillevering må skje skriftlig til Audiocom as innen 14 dager etter at varen er mottatt.

Jeg finner ikke instruksjoner...?

Har du handlet en vare i webshopen vår du opplever problemer med og ikke finner instruksjoner på hvordan du går videre, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter via telefon eller epost

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.