Kicker KEY200.4 
Test av: 

KICKER KEY200.4 Smart forsterker

Desember 18, 2023 Av Dave MacKinnon

Hver sjanger av bilstereoentusiaster ser på forsterkerytelsen forskjellig. SQ-gutta bekymrer seg for forvrengning og støy. Basshodene fokuserer på kraft. Tastatur geeks og bedreviterne snakker om «slew rate» eller noe like irrelevant. Til tross for alt dette er det lydsystemets frekvensrespons som betyr mest når det gjelder oppfatningen av kvalitet. Personene hos KICKER sendte en av sine kompakte KEY200.4 smarte forsterkere for å sjekke ut. Når det gjelder frekvensresponsen til bilens lydsystem, har dette lille monsteret noen kule triks i ermet. La oss sjekke det ut!

 

Hva er KICKER KEY-teknologi?

Før vi graver inn i KEY200.4-forsterkeren, må vi diskutere KICKER KEY-teknologi. Moderne fabrikkinstallerte bilstereosystemer blir mer og mer kompliserte hvert år. Selv det som virker som en grunnleggende radio kan inkludere utjevning, signalforsinkelser og all-pass filtre. Uten en forståelse av hvordan denne behandlingen fungerer, hvordan man måler den og hvordan man får den til å forsvinne (om nødvendig), kan det være svært vanskelig å oppgradere et fabrikkinstallert lydsystem.

KICKER designet KEY-produktlinjen for å forenkle oppgradering av komplekse lydsystemer. KEY-linjen har i dag tre løsninger. KEYLOC er en linjeutgangsomformer som automatisk kan oppdage utjevning, forsinkelser og all-pass-filtre på utgangene til en fabrikkradio eller forsterker. Viktigst av alt, KEYLOC kan reversere den behandlingen, og gi installatøren et signal som vil fungere med enhver forsterker for å levere en forutsigbar ytelsesoppgradering. Butikker rundt om har en KEYLOC eller to tilgjengelig når andre prosessorer ikke klarer å reversere fabrikkbehandlingen.

KEY500.1 er en 500-watts subwooferforsterker som tilbyr lignende prosessering. Forsterkeren kan analysere signalet fra fabrikkens kildeenhet eller forsterker og deretter jevne ut topper eller gjenopprette lave frekvenser for å sikre at bassen i lydsystemet høres utmerket ut.
Til slutt har vi KEY200.4. I motsetning til de andre KEY-løsningene, bruker denne forsterkeren akustiske målinger for å forbedre ytelsen til lydsystemet ditt. La oss dykke ned i funksjonene og funksjonene til KEY200.4 for å lære om dens evner og ytelse.

 

Funksjoner på KICKER KEY200.4

La oss starte med det grunnleggende om KEY200.4. Dette er en firekanals forsterker plassert i et kompakt ekstrudert aluminiumskabinett. Den passer lett inn i størrelsesklassen for mikroforsterkere, slik at den kan installeres i dashbordet, over et hanskerom, i en midtkonsoll eller under et sete. Kabinettet er 188 mm langt, 70 mm bredt og bare 43 mm høyt.

Fra et spesifikasjonssynspunkt er hver av de fire kanalene vurdert til å produsere 50 watt strøm til 4 ohm med ikke mer enn 1% THD + N når forsterkeren leveres med 14.4 volt fra det elektriske systemet. Signal-støy-forholdet er spesifisert som bedre enn -90 dB referert til nominell effekt. Frekvensresponsen er 20 Hz til 20 kHz med en toleranse på +0, -1 dB. Inngangsfølsomheten er 250 mV til 10 volt, slik at den vil fungere med alle ettermarkedskildeenheter og de fleste fabrikkinstallerte radioer.

En viktig funksjon i KEY200.4 er støtte for kjøretøy med Stop/Start tenningssystemer. I mange tilfeller, når motoren starter på nytt når du er i ferd med å kjøre ut fra et kryss, kan spenningen i det elektriske systemet falle til under seks volt. KICKER designet KEY200.4 slik at den ikke slår seg av under disse øyeblikkelige spenningsdryppene.


 

KEY200.4
Den kompakte KICKER KEY200.4 er liten nok til å passe i dashbordet, bak et hanskerom eller under setet i nesten alle kjøretøy.

Venstre side av forsterkerkabinettet har en 14-pinners Molex-kontakt med kabler for fire-høyttalerutganger, strøminngangstilkoblinger og ekstern påslag-ledning. Kabelstammen har to positive og to jordledninger for å sikre at forsterkeren kan få strømmen den trenger fra bilens elektriske system. Det er også to lysdioder på dette endepanelet - en for å indikere når forsterkeren er på og en annen for å fortelle deg om den har gått i beskyttelse.


 

KEY200.4
Venstre endepanel på KICKER KEY200.4.

Høyre sidepanel er hjertet i denne forsterkeren. En åtte-pinners Molex-kontakt godtar lydinngangssignaler fra den medfølgende RCA kabelstammen. Over den kontakten er en rad med 10 veldig små DIP-brytere. Disse bryterne konfigurerer de elektroniske delefilterene og KEY-smartfunksjonene til forsterkeren. Delefilterne har en helling på 24 dB/oktav med en Linkwitz-Riley-justering og kan settes til 60, 80 eller 120 hertz.

Paret potensiometre merket fra 0 til 11 fungerer som forsterkningskontrollene for kanalparene. En knapp merket Radio Detect legger til en motstand på 60 ohm parallelt med hver RCA-inngang, slik at KEY200.4-forsterkeren vil fungere med fabrikkinstallerte kildeenheter som trenger å "se" høyttalere koblet til utgangene. To lysdioder indikerer når forsterkerens limiterkrets kobles inn for å gjøre nivåinnstillingen rask og enkel. Til slutt er det en 1/8-tommers kontakt for den medfølgende mikrofonen.
 

 

KEY200.4
Høyre endepanel på KICKER KEY200.4.

 


KICKER KEY Smart signalbehandling

Som vi nevnte, kan forsterkeren KEY200.4 utføre akustiske målinger for å kalibrere lydsystemet ditt. Når mikrofonen er på plass, måler den utgangen fra de fire kanalene og bruker deretter opptil 40 bånd med utjevning for å levere et jevnt og naturlig lydsystem. Den måler også den effektive avstanden til hver høyttaler og kan konfigurere forsinkelser for å gjøre sitteposisjonen din til det "beste setet i huset" når det gjelder ytelse.


 

KEY200.4
En god titt på funksjonen til de åtte DIP-bryterne på enden av KEY200.4

 

Nå som vi kjenner de grunnleggende funksjonene, la oss gå gjennom disse DIP-bryterne og forklare deres funksjon. Den første bryteren aktiverer automatisk påslåing av DC Offset-funksjonen. Hvis installatøren kobler denne forsterkeren til en fabrikkinstallert radio uten ekstern ledning, vil denne funksjonen slå på KEY200.4 automatisk når radioen slås på. Interessant nok fungerer den blå eksterne inngangsledningen nå som en ekstern utgangsledning for å aktivere andre forsterkere i systemet. Hvis det finnes en ekstern innkoblingsledning i lydsystemet, kan denne bryteren forbli av.

Den neste bryteren er Fader-kontrollen. Når den er satt til På, mater de fire RCA-inngangene direkte de fire RCA-utgangskanalene. Når de er satt til Av, mater frontkanalene, eller som KICKER har kalt det, AMP 1-inngangene, både AMP 1 og AMP 2. Det er som innebygde Y-kabler hvis applikasjonen din trenger dem.

Den neste bryteren er merket Komprimering. Når den er koblet inn, vil den digitale signalprosessoren i forsterkeren redusere signaler med høy amplitude over en definert terskel for å levere en mer konsistent lytteopplevelse og beskytte høyttalerne. Musikken din vil høres bra ut, men du vil ikke blåse høyttalerne.

Neste er Bi-Amp-bryteren. Installasjonsprogrammet kan bruke KEY200.4 i to konfigurasjoner. Med Bi-Amp-brytertilbudet måler og kalibrerer prosesseringen systemet for dedikerte stereohøyttalere foran og bak. Når Bi-Amp er aktivert, er forsterkeren konfigurert til å kjøre fire høyttalere i en fronttrinnskonfigurasjon. Den automatiske kalibreringsprosessen oppdager om kjøretøyet ditt har små mellomtonedrivere i dashbordet eller diskanthøyttalere, og stiller automatisk inn delefilter-punktene. Med basshøyttalere og diskanthøyttalere har begge 3,2 kHz, -24 dB/oktavfiltrering. Når mellomtonedrivere oppdages, får mellomtonene et 320 Hz høypassfilter, og dørene får et 640 Hz lavpassfilter.

Den nest siste bryteren er merket KICKER EQ. Når det er slått av, vil målfrekvensresponsen til systemet etter kalibrering være flat. Når den er satt til PÅ, brukes litt bass og diskantforsterkning på signalet.

Den siste bryteren er merket Tidsforsinkelse. Når KEY-behandlingen er på, forsinkes lydsignalet som sendes til de tre høyttalerne som er nærmest driveren. Resultatet vil være at lyden fra hver høyttaler i systemet kommer til lytteposisjonen samtidig. Resultatet er som om du satt like langt til hver høyttaler, så bildebehandlingen og iscenesettelsen blir utmerket. Hvis du vil utelate behandling av signalforsinkelse, i et tilfelle der passasjerer alltid er i kjøretøyet, kan installatøren la dette være. Kalibreringsprosessen måler avstanden til høyttalerne, slik at installatøren ikke trenger å måle noe.

 


 

KICKER KEY200.4 Interne komponenter og design

La oss deretter ta en liten tur gjennom innsiden av KEY200.4. To kretskort er synlige etter fjerning av endepanelene og bunnplaten. Det øvre brettet inneholder lydinngangstrinnet, inkludert følsomhetskontrollene. Brettet inneholder fire NJM2060 quad op-forsterkere med bred båndbredde. Åtte store 120 ohms overflatemonterte motstander er en del av FIT2-kretsene som holder fabrikkradioene fornøyde.

 

KEY200.4
RCA-inngangene mates inn i quad op-forsterkere for å håndtere behandlingen av differensiell støyavvisning.

 

Fjerning av inngangstavlen avslører hovedkretskortet med strømforsyning, forsterker, mikrokontroller, DSP, ADC og utgangsfiltrering. Brettet festes til kjøleribben med fem maskinskruer. Forsterkeren styres av en Microchip PC32MX 50MHz, 32-bit RISC CPU med 128 KB innebygd minne. For å sette det i perspektiv, hadde Apollo Guidance Computer som tok astronautene til månen i 1969 bare 32 KB RAM og veide 70 pounds.
 

KEY200.4
Bunnen av hovedkortet er hjemmet til mikrokontrolleren, ADC-ene, PWM-kontrolleren og klasse D-forsterkeren IC.

Lyd fra inngangstavlen konverteres til digitale signaler ved hjelp av et par Asahi Kasei AK5720VT tokanals 24-biters omformere. Derfra mates datastrømmen inn i en analog enhet ADAU1701 SigmaDSP digital signalprosessor for filtrering, utjevning og forsinkelser. DSPs innebygde D/A-omformere mater fire lydkanaler til en Texas Instruments firekanals klasse D-forsterker IC i en unik DKE-pakke. Forsterkerens IC-spesifikasjonsark identifiserer den som i stand til å produsere opptil 80 watt strøm per kanal når den mates med 28 volt. Som sådan er 50-watt per kanalvurdering fra KICKER veldig troverdig. Tilbake på toppen av hovedkortet finner vi fire store jernkjerneinduktorer og tilhørende filmkondensatorer for å filtrere eventuell bryterstøy fra lydsignalet. Alt i alt er oppsettet ryddig, og loddingen ser ut til å være godt utført.


 

KEY200.4
Toppen av hovedkortet er hjemmet til strømforsyningstransformatoren, filtreringskondensatorer og utgangsfilternettverket.

 


 

Kalibreringsprosessen for KICKER KEY

La oss diskutere hvordan installatøren din kan optimalisere lydsystemet ditt ved hjelp av KEY-teknologien. La oss bruke et eksempel på et kjøretøy med front- og bakhøyttalere. Når alle kildeinnganger og høyttalerledninger er fullført, vil installatøren plassere den medfølgende mikrofonen på toppen av førersetets nakkestøtte, og sikte direkte mot taket. Ikke bekymre deg hvis det ikke er slik du ser folk manuelt kalibrere signalprosessorer; KICKER har vurdert mikrofonorientering i sin prosess.

Deretter, med alle tonekontrollene satt flatt på kildeenheten din, vil de begynne å spille et Pink Noise-spor. Kicker tilbyr en komplett pakke med nedlastbare testtonespor (https://www.kicker.com/test-tones) på deres hjemmeside. Når det gjelder KEY200.4, kan du velge mellom et 20-minutters rosa støyspor i WAV- eller MP3-format.

Når alt er satt opp, vil teknikeren trykke på knappen som er innebygd i mikrofonledningen, lukke døren og la KEY-prosessoren utføre sin magi. Kalibreringsprosessen tar omtrent to minutter og involverer en rekke blips, chirps, bleeps, toner og selvfølgelig analyse av det rosa støysporet. Når det er gjort og fullført, vil systemet spille en vennlig klokkespill. Hvis noe går galt, spilles noen sure toner, og deretter teller en serie pip en feilkode. Det er seks mulige feil, hver med detaljerte forklaringer i brukerhåndboken. Hele kalibreringsprosessen tar mindre tid enn de fleste teknikere trenger for å sette opp RTA, spille rosa støy og koble til en frittstående DSP.


 

KEY200.4
KICKER KEY200.4-forsterkeren inkluderer en mikrofon for å gjøre akustiske målinger av lyttemiljøet.

 

 


Lyttetest med KICKER KEY200.4

For noen år siden konstruerte jeg høyttalerkabinetter for et sett med 5,25-tommers komponenthøyttalere jeg utviklet for noen tiår siden. Jeg har eksperimentert med dem og en DSP flere ganger, men aldri virkelig fått dem til å låte fantastisk. Det har gått en stund, og jeg har lært mye om DSP-kalibrering. Likevel bruker jeg disse høyttalerne med hoveddatamaskinen min på kontoret. Med skrivebordets layout sitter jeg foran den høyre 24-tommers skjermen. Høyttalerne flankerer skjermene, så jeg er lenger unna den venstre. Selv om denne banelengdeforskjellen ikke er så ekstrem som å sitte på den ene siden av en bil, vil det være en god test av hvor godt KEY-prosesseringen kan håndtere banelengdeforskjeller.

KEY200.4 i Bi-Amp-modus er en perfekt måte å drive disse høyttalerne på. Så jeg flyttet høyttalerledningene til KEY200.4s utganger og matet det med et stereosignal fra RME Babyface Pro FS USB-grensesnittet. Jeg plasserte den medfølgende mikrofonen på toppen av et lysstativ der hodet mitt ville være når jeg jobbet på datamaskinen. Etter å ha startet det rosa støysporet, trykket jeg på knappen på mikrofonkabelen, og gikk deretter bort for å la systemet utføre sin magi.

Etter noen fornøyelige pip, pipelyder, klikk og en runde med beroligende rosa støy, pipet systemet feilkode fire. En rask titt i manualen rapporterer at jeg kanskje ikke har den rosa støyen som spiller høyt nok. Jeg økte volumet noen hakk og gjentok prosessen. Voila, jeg fikk de glade små klokkene på bare noen få minutter, noe som indikerer at kalibreringsprosessen var fullført. Takeaway: Den rosa støyen, må være litt høyere enn det som kan anses som "lyttenivå".

OK, så hvordan gikk det med KICKER KEY-behandlingen? Jeg lyttet til over et dusin spor for å evaluere de tonale og spesielle egenskapene til det resulterende systemet. La oss starte med en teknisk analyse. 7-Snare-sporet på IASCA-disken ble gjenskapt med veldig god presisjon, inkludert det litt off-center fokuset. De tre første og tre siste skarptrommene var jevnt fordelt fra lengst til venstre for sentrum og fra høyre for midtposisjon til helt til høyre. Det fjerde treffet var litt større og plassert rett foran meg. Det er en solid 9/10 ytelse.

WILLIE BOBO

Deretter spilte jeg "Spanish Grease (Dorfmeister Con Madrid De Los Austrias Muga Reserve Mix)" av Willie Bobo. Jeg ventet spent på 38-sekundersmerket i sporet for å høre hvordan det ville håndtere den behandlede repetisjonen av ordet "Get". Ganske riktig, det panorerte fra høyre høyttaler, fremover mot meg for å være i tråd med min lytteposisjon, venstre over lydbildet, så tilbake til venstre høyttaler og over til høyre igjen for å gjenta. Den typiske målestokken for å få dette sporet riktig er at lyden strekker seg fremover fra høyttalerne til sitteposisjonen. Det er en 9 / 10 når det gjelder bildebehandling! Hvorfor ikke 10/10? En forsterker som passerte gjennom laboratoriet satte stemmen bak lytteposisjonen. Det var ren lyd voodoo!

 

Willie Bobo 
Selv om den ikke er spilt fra vinyl, er "Spanish Grease" et flott spor for å teste et systems lydbilde. Bilde Credit: Discogs.com

 

LORDE

Fornøyd med bildeegenskapene fokuserte jeg på systemets frekvensrespons. Først ut var «Yellow Flicker Beat» av Lorde. Å få stemmen hennes til å høres naturlig ut, spesielt nynningen i begynnelsen av sporet, er lett å trå feil. Vel, KICKER KEY200.4 fikk det riktig. Stemmen hennes var glatt og naturlig, uten uønsket vekt noe sted. Som skuespiller Kim Chan ville sagt: "Bloody marvelous!"
 

LORDE
Lordes nynning i begynnelsen av «Yellow Flicker Beat» fra soundtracket til Hunger Games: Mockingjay Part 1 er vanskelig å få til.

 

BAUHAUS

Deretter hørte jeg på «Bela Lugosi's Dead» av Bauhaus. Jeg snublet tilfeldigvis over sporet på musikkserveren min, og det virket som en fin forandring fra de vanlige alternativene. Perkusjonen gjennom innledningen var pent fokusert og hadde et veldig godt angrep. Bassgitaren var imponerende detaljert, og den viktigste elektriske gitaren hadde en fin kant. Jeg har aldri hørt på dette sporet fra et teknisk perspektiv, og det er ganske pent. Det hørtes bra ut når den ble drevet av KEY200.4.
 

Bauhaus
Bauhaus' «Bela Lugosi's Dead» ble utgitt i 1979 og er et overraskende klart og godt innspilt spor fra goths tidlige dager.

 

NEW ORDER

Jeg hørte på New Order's "Blue Monday" og Frankie Goes til Hollywoods "Two Tribes (Annihilation Mix)" for å få en følelse av hvor stram bassen var. Et sett med 5,25-tommers høyttalere i bokhyllestil sparker ikke på samme måte som når det er en sub i systemet. Likevel var perkusjonssmekken fra begge sporene godt kontrollert og imponerende detaljert.
 

New Order
Blue Monday av New Order er et flott spor for å evaluere dynamikken.

TOOL

Det siste sporet var Tools «Chocolate Chip Trip». Dette er en annen funky spor med mange spesialeffekter. Det utvikler seg til fenomenal tromming av Danny Carey. Bortsett fra den tonale balansen, lytter jeg etter at timingen fra venstre og høyre høyttaler skal justeres slik at lyden fra snare, gulvtoms og kicktrommer er stramme og kontrollerte. Det var ingen problemer her; Alt var pent justert. Panoreringen under introen var smørglatt og så ut til å strekke seg litt utover høyre høyttaler. Episk!


 

TOOL
Hvis du liker fantastisk tromming, så sjekk ut "Chocolate Chip Trip" fra Tool's Fear Inoculum album.

Oppsummering av lyttingen

Kort sagt, KEY200.4 gjorde en fenomenal jobb med å sette opp høyttalersystemet. Det var ingen hørbar overgang fra basshøyttalerne til diskanthøyttalerne, og ikke bare matchet venstre og høyre kanal ekstremt godt, men den generelle tonebalansen var sublim. Å gjenskape dette manuelt med et mikrofonsystem og frittstående DSP ville kreve en god mengde trening og erfaring. Det bør ikke være noen overraskelse at det er MYE enklere å trykke på en enkelt knapp. Kudos til KICKER for deres arbeid med den automatiserte kalibreringsprosessen.

Har KEY200.4 samme grynt som en forsterker i full størrelse har? Nei. Den jevne frekvensresponsen er imidlertid langt mer gunstig for å skape et system som oppfattes å høres bra ut. Hvis installatøren din er dyktig til å konfigurere og kalibrere en digital signalprosessor, vil du få mer ut av en frittstående DSP og en mer forseggjort forsterker. Når det er sagt, vil du sannsynligvis betale minst fire ganger så mye. Når det gjelder verdi, hvis 50 watt kraft er nok for dine lyttepreferanser, vil dette være vanskelig å slå!



Lab-testing av KICKER KEY200.4

Etter lytteøkten tilbakestilte jeg DSP i KEY200.4 og satte den opp på testbenken. Den første målingen jeg tok var frekvensrespons. Forsterkeren var fin og flat, med -3 dB-punktet på 6,5 hertz på bunnen og 22,05 kHz på toppen. Deretter målte jeg de tre innebygde high-pass crossovers for å evaluere nøyaktigheten. Siden behandlingen for delefilterne håndteres i DSP, var grensefrekvensene veldig presise. Jeg så -6 dB rett ved 60, 80 og 120 Hz. KICKER bemerker i brukerhåndboken at delefilterne har -24 dB/oktav Linkwitz-Riley-justeringer. Det jeg målte stemte perfekt med den beskrivelsen.
 

KEY200.4
Frekvens- og crossover-evaluering av KICKER KEY200.4.


Deretter gjorde jeg noen forvrengningsanalyser. Den første målingen var med en testtone på 2 volt og 1 kHz. Dette utgangsnivået tilsvarer 1 watt strøm til en 4 ohm belastning, standarden for CTA-2006-D-kompatible målinger. Jeg målte en THD + N på 0,061%, med den tredje harmoniske som den høyeste på -67,92 dB. Den andre og fjerde harmoniske er ganske lik ved nivåer på -80 dB i forhold til den grunnleggende testfrekvensen. Signal-støy-forholdet (SNR) ble målt til -68,41 dB i forhold til 1 watt.
 

KEY200.4
Spektralanalyse av KICKER KEY200.4 for å evaluere THD+N.

Den siste forvrengningstesten var å evaluere intermodulasjonsforvrengning ved hjelp av 19 og 20 kHz testtoner. KEY200.4 gjorde det bra på 1 kHz-produktet, med nivået på -73.4 dB, eller tilsvarende 0.0214%. Sidebåndene var høyere ved -54,1 på den lave siden og -52,6 ved 21 kHz. Totalt sett er alle disse tallene gode for en kompakt forsterker.
 

KEY200.4
Spektralanalyse av KICKER KEY200.4 for å evaluere intermodulasjonsforvrengning (IMD).
 

KEY200.4

Sist målte jeg utgangsegenskapene til KICKER KEY200.4. Kicker vurderer forsterkeren som i stand til å produsere 50 watt per kanal med 14,4 volt ved strømtilkoblingene. Med alle fire kanalene drevet, målte jeg 42,1 watt med 12,54 volt på forsterkeren, deretter 49 watt med 13,71 volt. En annen 0.7 volt vil lett tillate forsterkeren å produsere mer enn sine nominelle 50 watt per kanal. Forsterkeren ble ikke opprørt på noen måte under strømtestingen.

KEY200.4

 
To siste notater om KEY200.4 før vi avslutter dette. Jeg lot forsterkeren være koblet fra strømforsyningen i 24 timer for å teste om kalibreringen ville forbli intakt. Ganske riktig, da jeg koblet til forsterkeren igjen, forble alle innstillingene de samme. Til slutt støtter KICKER KEY200.4 med to års garanti mot produksjonsfeil når den kjøpes fra en autorisert forhandler i god anseelse.


 

Oppsummering av KICKER KEY200.4 smart forsterker

Hvis du har lest BestCarAudio.com lenge, vet du at frekvensrespons er det mest avgjørende aspektet for å definere kvaliteten på ethvert lydsystem. Selv om det er morsomt å evaluere forvrengningsegenskaper og andre laboratoriemålinger, er de sekundære for å sikre at musikken din høres nøyaktig ut. Prosessen med å konfigurere og kalibrere et lydsystem er ikke lett. Vel, det er det vanligvis ikke, med mindre du har en KICKER KEY200.4 installert i kjøretøyet ditt.

Få en autorisert KICKER-forhandler til å installere forsterkeren, plasser mikrofonen og trykk deretter på knappen for å starte den automatiske kalibreringsprosessen. KICKER KEY-behandlingen fungerer magi for å skape et lydsystem som vil høres bra ut med all musikk. Den vil ha utmerket iscenesettelse og bildebehandling, noe som gjør at forestillingene virker imponerende livaktige. KEY-prosesseringen gir bedre resultater enn mange high-end og konkurranse-nivå lydsystemer jeg har evaluert gjennom årene.

Hvis du er shopping for en forsterker som vil tillate deg å spille musikken på høyere volumnivåer og bringe realisme og nøyaktighet til lydsystemet, kan jeg ikke tenke på en bedre løsning for pengene enn KICKER KEY200.4. Du kan finne en lokal autorisert KICKER-forhandler ved å bruke Dealer Locator på KICKER-nettsiden. Sørg for å følge KICKER på Facebook, Instagram og YouTube for å lære mer om de fantastiske bil-, marine- og motorsykkellydproduktene de tilbyr.

 

DaveOm Dave MacKinnon
Dave har jobbet i den mobile elektronikkindustrien siden 1988 i nesten alle roller, inkludert roller som detaljhandelsselger, installatør, salgsrepresentant, teknisk trener og produktutviklingssjef for noen av de største billydselskapene i verden. Dave startet sin forfatterkarriere i 2000 som teknisk redaktør for et Toronto-basert billydmagasin og har gjennomgått mer enn 450 produkter. Dave er formelt utdannet som elektronikktekniker, og regnes som en bransjeekspert når det gjelder å forklare hvordan mobile lydkomponenter fungerer, og har laget tusenvis av artikler for å dele den kunnskapen. Han er for tiden hovedskribent for 1sixty8 media og sjefredaktør i BestCarAudio.com
 

 

Kilde til artikkel tekst og bilder er hentet her:
https://www.bestcaraudio.com/test-drive-review-kicker-key200-4-smart-amplifier/


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.